wtorek, 15 marca 2016

Sposoby na ścinki!

Witajcie, Kochani!

Na pewno każda scrapująca osoba ma ten sam problem, co ja:
po wykonaniu pracy zostają nam kawałki papieru, które żal wyrzucić, 
bo przecież mogą się jeszcze do czegoś przydać.
A później leżą te ścinki i leżą, powstaje ich coraz większa góra, a my i tak
sięgamy zwykle po nowe arkusze papierów ;-)
Znacie to? :-)

No, to ja dziś postanowiłam zmierzyć się z moimi ścinkami!

Najpierw powstał scrap - o mojej miłości do gór, za którymi baaardzo tęsknię. 
Oprawiłam fotografię z zeszłorocznego wypadu w Tatry.
Na tło wybrałam delikatny papier z kolekcji Poranna Kawa -
bo górskie wędrówki są trochę jak ta pierwsza filiżanka małej czarnej:
ożywcze, dodające energii i takie uzależniające!

Właściwie całą "robotę" załatwiają tutaj ścinki różnych kolekcji
Magicznej Kartki: upchnięte pod zdjęciem fajnie wybijają je z tła,
tworząc też główną część kompozycji:


Poza kompozycją z kawałków papierów i starej książki, wystarczyło dodać już tylko taśmę washi, kawałki koronki, kilka kwiatków i motyle, wycięte z arkusza dodatków:


Na biurku leżało mi jeszcze kilka ścinków z moich ulubionych kolekcji. 
Zrobiłam z nich tag z podziękowaniem, który przywiążę do upominku,
jaki przygotowałam dla koleżanki:


Tło stanowią deseczki z kolekcji Rajskie Sonety,
a reszta kompozycji to totalny miks różnych resztek Magicznych papierów :-))


W dzisiejszych pracach wykorzystałam większe i mniejsze
kawałki papierów, z różnych kolekcji Magicznej Kartki:


A Wy, jesteście osobami, które "chomikują" ścinki papierów,
czy też robicie pożytek z tych pięknych resztek? :)

Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Niezły sposób na wykorzystanie ścinków, o tym nie pomyślałam, ale też nie wyrzucam zbyt szybko czegoś, z czego da się np. wyciąć coś dziurkaczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się na bieżąco zużywać ścinki, zanim wezmę nowy papier przeszukuję wpierw pudełko z resztkami czy nie ma czegoś co mi się przyda, dzięki temu odpadów nie ma tak wiele ☺
    Ale w sumie patrząc na twoją pracę to nie ma się co obawiać, że nie wykorzysta się wszystkiego w kreatywny sposób 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)