środa, 9 września 2015

Akwarela dobra na wszystko ! :)

Witajcie !

Jak zapewne zauważyliście, ostatnio w głowach projektantów Magicznej Kartki, na świeczniku Akwarele! :)
Bardzo wdzięczny temat, a afekty które nimi uzyskujemy, zaskakują nas samych i jeszcze z nimi nie skończyliśmy ! :)

Akcent z akwarelą będzie również dzisiaj bo postanowiłam stworzyć Pudełko Ślubne całkowicie po mojemu i w mojej ulubionej kolorystyce ślubnej - tzn "nie w kremowej i nie w białej" :)))

Od samego początku, gdy wzięłam do ręki arkusz Jak Malowana 02, wiedziałam że do tego projektu, to MUSI być ten właśnie arkusz. Nie chciałam widzieć już żadnego innego, pomimo, że czekała mnie całkowita improwizacja bo moja głowa nie była przygotowana na taką kolorystykę :)
Totalnie nie miałam pomysłu jak do akwarelowego, maksymalnie nasyconego kolorami tła, dobrać delikatne, ślubne ozdoby, kwiaty i dodatki aby pudełko jednak pasowało do uroczystości ślubnej....
Sama wielkość poniższego pudełka (o średnicy 40cm) nie dawała się tak łatwo ujarzmić... 
Oczywiście moja zmora, tj. "dobieranie kolorów" też mi nie służyły, ale starałam się bardzo, bardzo....
Dlatego też dzisiaj, po 12-to godzinnej walce mogę już wreszcie pochwalić się rezultatem swoich zmagań :)

Jak wyszło? Oceńcie proszę sami :) Zapraszam na dzisiejsze inspiracje :)










Materiały których użyłam:

    

 Jak zawsze, jest mi niezmiernie miło, że rzadko bo rzadko, ale jednak jestem w stanie od czasu do czasu napisać do Was po przez "magiczny blog" :)
Bardzo Wam dziękuję, że zaglądacie do nas i oczywiście za te wszystkie przemiłe słowa które w prywatnych wiadomościach, facebooku oraz na blogu.... 
Cieszę się bardzo, że Magiczna Kartka cieszy na co dzień i inspiruje Was nowymi pomysłami.

Wszystkim życzę przyjemnego popołudnia i do następnego napisania, pa ! :)
Wasza Marta
XO XO XO

3 komentarze:

  1. Rewelacyjne !!! szkoda, że ja już dawno po ślubie jestem też bym chciała taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super :)
    pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)