wtorek, 16 kwietnia 2013

Dwie odsłony różowego ślubu :)

Witajcie Kochani :)
W tym tygodniu przypada mój tydzień inspiracji, a co za tym idzie - postaram się Was zainspirować.. Chociaż troszkę :)

Dziś chciałam Wam pokazać dwie ślubne kartki, wykonane z kolekcji Lekki Jak Puch. Obie wykonałam w różowościach, ale jedną wykończyłam kolorem brązowym, a drugą szarym. Przyznam szczerze, że różowy nie jest moim ulubionym kolorem - ba - nie lubię go raczej. Ale w LJP zdecydowanie przypadł mi do gustu! No i świetnie nadaje się na prace ślubne :)

A oto one:









Przypominam o trwającym CANDY ze smakowitą kolekcją Poranna Kawa i cudownym Stalowym Niebem w roli głównej!

8 komentarzy:

  1. "Lekkie jak puch"... ta nazwa jest całkowicie uzasadniona! :) widać to pięknie szczególnie w drugiej karteczce, ale obie są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są śliczne, choć druga jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza w moim stylu ale druga jest NIESAMOWITA! Piękna. Kwiat wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne! Pierwsza nostalgiczna, druga elegancka - moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są ładne ale to druga mnie zachwyciła jest cudna piękna kompozycja i kolory tez są piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za tak miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki w pięknych pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)